.: I just wanna hold U :.






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


.:زندگی منه:.

اگه قراره فردا من فرتی بمیرم ........ باید خنگ باشم دنیا رو جدی بگیرم

 

دارم تو خیابون راه میرم حس می کنم از تمام آدمایی که از کنارم میگذرن متنفرم

الان که خسته شدم از زندگی ، اشک جمع شده تو چشام ، حس می کنم هیچ کسو ندارم

سرودای دور و برمو نمی شنوم ، هیچ جا رو نمی شناسم ، خیلی خستم

دلم میخواد همین الان پیدات کنم و بدون هیچ حرفی مستقیم بیام تو بغلت

دوس دارم تمام گریه هامو تو آغوش تو بکنم....

?Would you tremble if I touched your lips
Would you laugh? oh please tell me these
?Now would you die for the one you love
"Hold me in your arms tonight"
 

 



نظرات شما عزیزان:

ayhan
ساعت16:16---23 ارديبهشت 1390
سلام
وبلاگه خيلي خوبي داري .ممنون ميشم به من هم سر بزني
اگه خواستي تبادل لينك كنيم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن بعد بهم خبر بده تا با هر نامي خواستي لينكت منم
منتظرت هستماااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت15:46توسط روانی | |